Rising-Challenge @ MondoCon PC Guru Show

Rising-Challenge @ MondoCon PC Guru Show

Az őszi Rising-Challenge döntője a MondoCon PC Guru Shown kerül megrendezésre! Read More

QC: 1on1 Augusztus

QC: 1on1 Augusztus

Megyünk tovább, megvan a következő DUEL időpontja Read More

Quake Rising 1on1

Quake Rising 1on1

Indul a Quake Rising 1on1 Read More

Rising Challenge Döntő

Rising Challenge Döntő

A Rising Challenge döntője 2018. 04. 22-én, vasárnap az Infinity Esport Bárban lesz. Read More

Rising Challenge

Rising Challenge

Magyarország egyetlen Heroes of the Storm eSport versenye új szinte lép! Read More

 

Szabályok

Bajnokság menete

Mérkőzések, tournament rendszer

Az ágrajzot és minden ligabeli mérkőzést majd ezen az oldalon lehet nyomon követni: https://www.toornament.com

Mérkőzések fixálása

Minden hétre tervezünk játékhetet, mindaddig amíg minden csapat a csoportjában kétszer nem játszott minden ellenfelével. Az időpontok nem fixek, hanem előre lebeszéltek, mi csupán a hetet határozzuk meg a csapatoknak és azt, hogy kivel is kellene játszaniuk.

Döntő

A Döntő-t Bo5-ban fog zajlani és a felső ágról érkező csapat egy map előnnyel indul.

Eredmények leadása

Minden map győzelmet rögzíteni kell a replayekkel együtt, feltüntetni a csapat nevét az időpontot és az eredményt. Minden eredményt a győztes csapat ad le, ha ez nem történik meg akkor az eredményt semmisé tesszük. Minden mérkőzés eredményét erre az e-mail címre várunk: results@rising-challenge.hu

Map pool

A csapatok a Heroes Global Championship jól ismert pályáiból válogathatnak:

  • Battlefield of Eternity
  • Braxis Holdout
  • Cursed Hollow
  • Dragon Shire
  • Infernal Shrines
  • Sky Temple
  • Tomb of the Spider Queen
  • Towers of Doom
  • Volskaya Foundry

Map Ban

Minden csapat 1-1 pályát kitilt a mérkőzések előtt, ezt pedig a jobb helyezésű csapat kezdheti el (akinek jobb eredményei vannak csoporton belül). Az első körben, a két csapat közös megegyezés alapján dönti el a pálya vagy az első pick sorsát. Ez igaz mind az “online csoportmérkőzésekre”, a “rájátszásra” és az “offline döntőkre” is. Mindig az a csapat választ pályát, aki kezdte a tiltást, így az első hős választás a másik csapatot illeti. A második pályán pedig a vesztes dönti el, hogy első picket, vagy pályát szeretne választani.

5+1 és csere lehetőségek

Minden csapat 5+1 játékossal regisztrálhat a tornára. A liga ideje alatt csak is kizárólag egy igazolást hajthat végre minden csapat. A +1 játékos arra kell, hogy ha valaki éppen nem ér rá akkor át tudja venni a hiányzó játékos helyét. Aki nem a csapat tagja az nem léphet pályára más helyett. A versenyen csak és kizárólag a regisztrációnál leadott BattleNet ID-val lehet játszani.

Büntetések emberhiánykor

Amelyik csapat nem képes kiállni az adott játékhéten ellenfele ellen, az automatikusan veszít, ellenfele pedig (2-0) szériával győz.

Büntetés negatív viselkedés során

Ha valaki egy adott csapaton belül, képtelen a tisztelet és a normális emberi tulajdonságok betartására, annak csapatát az adott pályán történő alkalomkor -1 pálya elvesztéssel jutalmazzuk. Ne történjenek ilyen esetek, de ha mégis valaki úgy véli, hogy valami negatív viselkedés áldozata lett, screenshottal igazolja a verseny szervezőinek és a három fős szervező gárda majd ítéletet hoz.

Mérkőzés kezdete, késés

Az előre megbeszélt időponton felül, minden csapat köteles 15 percet várni arra az ellenfelére aki késik, ha ezen felül sem érkeznek meg ellenfelei, akkor a megjelent csapat (2-0) eredménnyel zárja a kört.

Kommunikációs csatorna

Erre a célra a discordot gondoltuk, csatlakozni itt tudtok rá és minden kérdés és egyeztetés majd ezen a csatornán mehet: https://discordapp.com/invite/ww4eGQ3

A közvetítés és stream

Minden mérkőzést majd a WestenOfficial csatornán tekinthettek meg, a csapatok pedig próbálják összehozni a discordon a mérkőzések időponti fixálását a streamerrel, hetente legalább 1-2 párharcot közvetítünk majd.

A szabályok változásának jogát fenntartjuk!